AMG schrijft bureaucompetitie uit
De Algemene Media Groep (AMG), de nieuwe uitgeefcombinatie van PCM Uitgevers waarin onder andere Algemeen Dagblad en het Rotterdams Dagblad…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Met de creatievencompetitie wil de AMG bureaus ‘uitdagen’ te laten zien wat de kracht van de nieuwe combinatie is. Ze moeten antwoord gaan geven op de vraag ‘Wat ga jij doen met 1,4 miljoen?’. Dat cijfer duidt op de groep lezers die AMG bereikt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Met een paginagroot affiche wordt creatieven gevraagd voor hun eigen bureau, voor een bestaande klant of zelfs een fictieve klant een paginagrote inhaakadvertentie te maken. De meest originele inzending krijgt in januari een gratis plaatsing in AD en RD.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTot 15 december hebben de bureaus de tijd. Daarna kiest een onafhankelijke jury de winnaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid