Overslaan en naar de inhoud gaan

Negende Gouden Loeki live op tv

Op 20 december zendt Nederland 2 de finale van de Gouden Loeki 2003 live uit. In een show van bijna een uur strijden vijf commercials om de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naast de verkiezing heeft het programma een breder thema: ‘reclame door de jaren heen’.

related partner content for mobile comes here

De 5 finalisten worden via een verkiezing op de website door het Nederlandse publiek gekozen uit 36 genomineerde commercials. Deze verkiezing vindt plaats van 29 november tot en met 19 december.

Het is inmiddels de negende keer dat de Gouden Loeki wordt gekozen. Vorig jaar sleepte Calvé met ‘Voetballertje’ het Gouden Loeki beeldje in de wacht. Het is voor het eerst dat de uitreiking van de publieksprijs voor de beste tv-commercial op televisie te zien is.

Sinds de start is de populariteit van de publieksprijs enorm toegenomen. Trok de verkiezing in ’95 nog 22.500 stemmers, vorig jaar stemden 150.000 mensen op hun favoriete commercial. Door de finale van de Gouden Loeki verkiezing op televisie uit te zenden, wil de Ster de betrokkenheid van kijkers bij reclame verder vergroten.

De Finale Gouden Loeki 2003 wordt uitgezonden door de TROS.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in