Overslaan en naar de inhoud gaan

Wassink naar IdtV Events & Promotions

Anita Wassink (42) is benoemd tot de nieuwe manager events & promotions bij IdtV. Zij volgt Shula Rijxman (44) op die als chief marketing &…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Anita Wassink, managing partner bij Eigen Fabrikaat, recent managing director van Het ReklameTeam binnen de FHV Groep, verlaat de reclamewereld na ruim vijftien jaar. Wassink zal rapporteren aan Rijxman.

related partner content for mobile comes here

Met de komst van Rijxman en haar bedrijf Martsell Communicatie Projecten werd IdtV Events & Promotions twee jaar geleden opnieuw vorm gegeven. IdtV Events & Promotions is producent van marketing- en communicatieconcepten voor het bedrijfsleven, overheid en mediabedrijven zoals omroepen en zenders.

Rijxman richt zich in haar nieuwe functie voornamelijk op mediumonafhankelijke projecten, waarin bewegend beeld in de breedste zin van het woord de belangrijkste pijler is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in