Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola consolideert in VS bij SMG

Coca-Cola brengt in de Verenigde Staten het 350 miljoen dollar tellende media-account onder bij Publicis-dochter Starcom MediaVest Group…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De netwerken Starcom in Chicago en MediaVest in New York werkten al voor Coca-Cola, maar krijgen nu het gehele account. Dat betekent Universal McCann en Carat hun deel van het account verliezen. Ze verloren samen met MindShare de pitch van SMG.

related partner content for mobile comes here

Universal McCann heeft bijna twintig jaar voor Coca-Cola gewerkt. In andere delen van de wereld is moeder McCann-Erickson recent ook al (delen van) het frisdrankaccount verloren. In Engeland ging Coca-Cola van McCann-Erickson naar Mother, in Frankrijk van McCann-Erickson naar BETC Euro RSCG en in de VS verloor McCann-Erickson het creatieve werk aan Cameron/Red Cell (Adweek/Brandrepublic).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in