Coca-Cola consolideert in VS bij SMG
Coca-Cola brengt in de Verenigde Staten het 350 miljoen dollar tellende media-account onder bij Publicis-dochter Starcom MediaVest Group…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De netwerken Starcom in Chicago en MediaVest in New York werkten al voor Coca-Cola, maar krijgen nu het gehele account. Dat betekent Universal McCann en Carat hun deel van het account verliezen. Ze verloren samen met MindShare de pitch van SMG.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Universal McCann heeft bijna twintig jaar voor Coca-Cola gewerkt. In andere delen van de wereld is moeder McCann-Erickson recent ook al (delen van) het frisdrankaccount verloren. In Engeland ging Coca-Cola van McCann-Erickson naar Mother, in Frankrijk van McCann-Erickson naar BETC Euro RSCG en in de VS verloor McCann-Erickson het creatieve werk aan Cameron/Red Cell (Adweek/Brandrepublic).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid