Van der Vaart gezicht Pepsi-Cola
Vanaf 1 januari 2004 is hij hét Nederlandse gezicht van het Pepsi voetbal platform. De samenwerking met Van der Vaart (20) is niet alleen nationaal georiënteerd. Hij maakt deel uit van Pepsi's wereldwijde campagne en zal daar naast andere wereldsterren een hoofdrol spelen. Eerder deze maand werd de voetballer door de belangrijkste Europese voetbalbladen uitgeroepen tot 'Golden Boy 2003, Europa's meest talentvolle speler van dit jaar.
Bernd Spelbos, marketing manager Pepsi-Cola in Nederland: ‘Van der Vaart was voor ons de beste keus. Hij laat als geen enkel ander zien dat hij niet alleen een groots talent is, maar ook nu al, op deze leeftijd, de leider kan zijn van een team. Of dat nu in de competitie en beker bij Ajax is, in de Champions League of in het Nederlands elftal, Rafael weet wat hij wil en haalt het maximale eruit. Precies die mentaliteit past bij Pepsi.’
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisEerder speelde Edgar Davids, als topspeler van Juventus, een rol in verschillende campagnes van Pepsi. Ook buitenlandse topspelers als David Beckham, Raul en Roberto Carlos kwamen voor in Pepsi voetbalcampagnes.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid