Overslaan en naar de inhoud gaan

Van der Vaart gezicht Pepsi-Cola

Ajacied Rafael van der Vaart heeft een meerjarig contract gesloten met Pepsi-Cola.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf 1 januari 2004 is hij hét Nederlandse gezicht van het Pepsi voetbal platform. De samenwerking met Van der Vaart (20) is niet alleen nationaal georiënteerd. Hij maakt deel uit van Pepsi's wereldwijde campagne en zal daar naast andere wereldsterren een hoofdrol spelen. Eerder deze maand werd de voetballer door de belangrijkste Europese voetbalbladen uitgeroepen tot 'Golden Boy 2003, Europa's meest talentvolle speler van dit jaar.

related partner content for mobile comes here

Bernd Spelbos, marketing manager Pepsi-Cola in Nederland: ‘Van der Vaart was voor ons de beste keus. Hij laat als geen enkel ander zien dat hij niet alleen een groots talent is, maar ook nu al, op deze leeftijd, de leider kan zijn van een team. Of dat nu in de competitie en beker bij Ajax is, in de Champions League of in het Nederlands elftal, Rafael weet wat hij wil en haalt het maximale eruit. Precies die mentaliteit past bij Pepsi.’

Eerder speelde Edgar Davids, als topspeler van Juventus, een rol in verschillende campagnes van Pepsi. Ook buitenlandse topspelers als David Beckham, Raul en Roberto Carlos kwamen voor in Pepsi voetbalcampagnes.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in