Overslaan en naar de inhoud gaan

Readers’s Digest introduceert speciale advertentiepagina’s

Reader’s Digest gaat zijn service aan adverteerders uitbreiden met de introductie van shopping pagina's. Deze pagina's zullen in maart…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een vaste vrouwelijke personality, die aansluit bij de ruim 1 miljoen lezers van Reader's Digest, zal de producten op de shopping pagina’s aanprijzen. In een aantal andere landen heeft Reader's Digest inmiddels succes geboekt met dit concept, dat volgens de uitgever, ‘inhaakt op de relatie dat het tijdschrift heeft met zijn lezers’. Voor de verkoop van de shopping pagina's heeft Reader's Digest eensamenwerkingsovereenkomst gesloten met Eran Media, waar Annemiek Beekhuiszen en Erik van den IJssel verantwoordelijk zijn voor het invullen van de pagina's en het werven van adverteerders. Eran verkoopt op dit moment al shoppingpagina's voor Veronica Magazine, FHM en Starstyle. Beekhuiszen en Van den IJssel werkten voorheen als key accountmanager bij de Telegraaf Tijdschriften Groep B.V.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in