Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw bureau The White List

Kenneth Kirschner, Marcel van Balken, Angelo Keja en Edwin van Balken zijn als partners per 1 september The White List gestart.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om een ‘creative marketing alliance’ van creatieven en strategen die commercieel en maatschappelijk relevante waardeproposities wil creëren in markten die er nog niet zijn.

related partner content for mobile comes here

The White List ontwikkelt en realiseert nieuwe strategiescenario’s, positionering en marketingcommunicatie voor producten, merken en organisaties.

Kirschner en Keja vormen de creatieve directie en werkten bij verschillende internationale bureaus als DDB New York, Saatchi & Saatchi, Prad en Bartle Bogle Hegarty.

Marcel van Balken is gespecialiseerd in marketingcommunicatie en heeft hiervoor ervaring opgedaan bij verschillende adverteerders en bureaus. Edwin van Balken doet business strategie en vervulde diverse commerciële directie/managementposities bij onder meer V&D, NS en Schiphol.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in