Overslaan en naar de inhoud gaan

IBM, Twitter, Mercedes, Transavia (en meer) spreken op Marug-conference

De Organisatie van de jaarlijkse Marug-conference heeft het programma rond. Op 12 februari wordt in Martiniplaza, Groningen de 26e…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Marketing Associatie Rijksuniversiteit Groningen (MARUG) is een interfacultaire studievereniging voor onder andere studenten Economie, Bedrijfskunde, Communicatiewetenschappen en Psychologie, die als universitaire intermediair fungeert tussen marketingtheorie en -praktijk. Tijdens het congres zullen er lezingen, workshops en masterclasses worden gegeven gerelateerd aan het thema van de dag. Het congres richt zich nadrukkelijk op zowel studenten als marketingprofessionals. Tijdschrift voor Marketing/Marketingonline is evenals Marketingfacts als mediapartner aan het congres verbonden.

related partner content for mobile comes here

Art Rooijakkers neemt bezoekers mee op de fictieve customer journey in 2020. De sprekers van de dag zijn Peter Leeflang (RuG), het duo Aljan de Boer (Platform Innovatie Marketing) en Djeevan Schiferli (IBM), Suzanne Ekel (Twitter), Peter Zijlstra (Mercedes-Benz) en Daan Noordeloos (Transavia). Tenslotte gaat Luuk Ros (Tijdschrift voor Marketing) samen met Bram Koster (Marketingfacts) met vier jonge marketingmanagers in discussie. Het congres telt elk jaar ongeveer 500 deelnemers, is NIMA geaccrediteerd (6PE) en kost €199 per persoon. Meer informatie over deelname vindt u . Tijdens het congres wordt ook bekend wie de winnaar wordt van de . De Marug organiseert activiteiten en evenementen, die studenten de mogelijkheid biedt om in contact te komen met bedrijven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in