Overslaan en naar de inhoud gaan

ReclameRidders initiëren 'Meesterklas'

Bij ReclameRidders Meesterklas krijgen jonge creatieven de kans om verdieping te zoeken met grote namen uit reclameland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

presenteren een nieuw, terugkerend concept: ReclameRidders Meesterklas. De ReclameRidders:  &;Wij strijden om een brug te slaan tussen jong creatief talent en de (inter)nationale reclamewereld. Om dat te bereiken starten we dit initiatief. Jonge creatieven krijgen daar de kans om met grote namen uit reclameland verdieping te zoeken. Iedere Meesterklas pakt een ander onderwerp aan, om zo toekomstige meesters stukje bij beetje wegwijs te maken in de mooie wereld van reclame.&;

related partner content for mobile comes here

Eerste editie
De eerste Meesterklas draait volledig om productie. Hoe werkt dat nu precies, produceren? Waarop let je wanneer je eerste commercial gemaakt gaat worden? Hoe stel je je op als jonge creatief? Wat zijn de kansen, waar liggen de valkuilen? Om deze vragen te beantwoorden komen drie ervaren vakmannen hun ervaringen delen.

Op 21 mei om 20:30 openen de deuren van B-Amsterdam aan de Johan Huizingalaan (763A) te Amsterdam voor iedereen die de antwoorden op bovenstaande vragen wil weten, zelf vragen heeft of gewoon zin heeft in een avondje verdieping met mede-creatieven en een drankje. Tickets á 5 euro zijn te bestellen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in