Overslaan en naar de inhoud gaan

Oikocredit kiest voor Fitzroy

Oikocredit Nederland heeft na een strategische pitch de communicatiebelangen ondergebracht bij Fitzroy.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Fitzroy wordt met de winst van de pitch primair verantwoordelijk voor de wervingscampagnes van nieuwe beleggers. is een sociaal-ethisch beleggingsfonds (907 Miljoen Euro) met als belangrijkste doel het bestrijden van sociale ongelijkheid. Dit doet zij  door het verstrekken van microkredieten aan ondernemende mensen in ontwikkelingslanden. Oikocredit helpt via haar partners een kleine 28 miljoen mensen in zo’n 63 ontwikkelingslanden en opkomende economieën.

related partner content for mobile comes here

Quotes
Hann Verheijen
(Oikocredit): &;We zijn al jaren succesvol met impactvol werk alleen veels te weinig mensen weten dat. We willen de komende jaren groeien.&; Marnix Tiggeloven (Fitzroy): &;Oikocredit lijkt het beste bewaarde geheim binnen de NGO’s. Wij voelden ons gelijk verbonden met een klant die zo effectief ondernemerschap stimuleert.&;

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in