Overslaan en naar de inhoud gaan

Brand New Telly maakt internationale merkfilm voor fabrikant van brillenglazen Hoya

Brand New Telly: 'In de nieuwe internationale merkfilm staat een liefdevolle achtervolging van twee mensen symbool voor deze merkgedachte.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wouter van der Pauw, head of creative bij het bureau, zegt dat de film is bestemd voor Hoya dealers en Hoya klanten over de hele wereld. Van der Pauw: &;Dat begint op trade shows, daarna gaat het naar de opticiens, om later door te druppelen naar in-storetoepassingen zoals schermen, ipads en dergelijke. Daarnaast wordt de film online aangejaagd zowel via Hoya als de duizenden dealers. Dat zijn dan ook de plekken waarop de consument hem tegen kan komen.&;

Van der Pauw geeft aan dat in grote landen zoals Amerika er meestal een cut down wordt gevraagd voor een commercial, &;maar die is tot op heden nog niet besteld&;.

De European marketing manager bij Hoya, Marijn de Winter, zegt over de film: &;Chasing Colour is een korte film met internationale allure. Het doet recht aan ons streven om ons merk niet alleen functioneel maar juist ook emotioneel te laden.&;

Chasing Colour is de vierde internationale campagne die Brand New Telly voor Hoya heeft gemaakt sinds de start van de samenwerking twee jaar geleden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in