Overslaan en naar de inhoud gaan

PR Stunt wint pitch voor Amsterdamse showcase van Taiwanese topproducten

Bureau gevraagd experiential marketing in te zetten om bekendheid en affiniteit met Taiwanese merken te verhogen
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

PR Stunt heeft de pitch gewonnen die de Taiwan External Trade Development Council (TAITRA) dit voorjaar had uitgeschreven. Het bureau gaat de communicatie en productie doen van de jaarlijkse Taiwan Excellence Showcase in Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

De reizende showcase – ook te zien in Londen, Berlijn en Parijs – vindt deze zomer in Amsterdam plaats. Ze toont de sterkste selectie Taiwanese producten die bekroond zijn met een Taiwan Excellence Award. De winnaars van deze prijs hebben de beste producten van Taiwan ontworpen, die uitblinken in innovatie, design en technologie. Op display staan meer dan honderd winnende producten, op het gebied van ICT, huishouden en sport & vrijetijdsbesteding. 

PR Stunt is gevraagd experiential marketing in te zetten om bekendheid en affiniteit met Taiwanese merken onder de Nederlandse doelgroep op te bouwen en te vergroten.

De Taiwan External Trade Development Council (TAITRA) werd opgericht in 1970 en is de meest vooraanstaande non-profit NGO van Taiwan op het gebied van handelsbevordering.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in