Het afscheid van AEGON


Het schaatsseizoen 2009-2010 is afgelopen en afgelopen weekend is ook een eind gekomen aan het hoofdsponsorschap van AEGON. Na ruim 25 jaar de KNSB gesponsord te hebben draagt AEGON de populaire Nederlandse sport over aan KPN.
Tijdens de WK Allround heeft AEGON het hoofdsponsorschap uitgebreid belicht met een campagne met als credo ‘Eerlijk over een kwart eeuw schaatsen’. AEGON bracht advertenties en filmpjes waarin schrijvers, zangers en journalisten een ode aan de Nederlandse schaatshelden en de schaatsfans brachten. Op het speciale YouTube kanaal zijn de odes terug te zien.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOndanks dat het een eigen keuze van AEGON is (vanwege de financieel-economische crisis), heeft het bedrijf met pijn afscheid genomen van het schaatsen. Zeker gezien de lange en hechte relatie met de sport. AEGON blijft wel hoofdsponsor van Ajax.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid