Overslaan en naar de inhoud gaan

Programma Digitaal Willen We Allemaal compleet: Nike komt ook

De sprekerslijst van de derde versie van Digitaal Willen We Allemaal is rond!
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Albert Heijn stuurt , senior director e-business en hij vertelt voor het eerst op een podium over Appie, de applicatie van Albert Heijn voor de iPhone.

related partner content for mobile comes here

Nike stuurt James Jeyner, brand strategy& operations manager. En daarmee kunnen we nu eindelijk eens horen hoe de veelgeprezen case van in elkaar steekt.

is de bedenker van Trendwatching.com. Hij is bijna nooit meer in Nederland te zien. Maar op Digitaal Willen We Allemaal vertelt hij welke trends op internet relevant zijn voor consumenten én marketeers.

We hebben ook twee internationale sprekers: die je helder en praktisch uitlegt wat social media voor marketeers betekent. En van Microsoft is een creatieve strateeg die als geen ander de valkuilen en kansen op internet kan duiden.

Daarnaast zijn er ook nog cases van en . En heeft speciaal voor ons onderzoek gedaan hoe consumenten op internet naar merken zoeken.
Digitaal Willen We Allemaal is geen techie-geneuzel, maar is een event dóór en vóór marketeers. De voorgaande edities werden voornamelijk door marketeers bezocht.

De ruimte is beperkt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in