
In deze waanzinnige, en bekroonde, documentaire komen de grote Amerikaanse reclameboys aan het woord. De makers van “Just do it’, “Got Milk’, ‘I Love NY’, 'I want my MTV' en Volkswagen ‘. Ideeën die de wereld letterlijk hebben veranderd.
Dat moet ik nog maar eens zien van ‘on-line’ campagnes. In Copy & Art wordt de lat hoog gelegd voor de toekomst. Zeer genoten van deze documentaire en een aanrader voor iedereen die het vak verder wil brengen. Nog even te zien bij SmartProductSpace in Amsterdam. Dus online jongmensen…go, go, go!
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensAls je mij niet gelooft, ook okay. Godfather van de Nederlandse reclame journalistiek Michael van Os schrijft ook zijn aanbeveling op zijn reclameblog.nl hierrr. En ja, er zaten ook al wat slimme online kings in de zaal. Mis het niet.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee