Overslaan en naar de inhoud gaan

Film Art&Copy, ultieme inspiratie voor online jongens

Online is de king. Het communicatievak wordt opnieuw uitgevonden, en reclamejongens zitten op de reservebank. Dat is het een beetje het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In deze waanzinnige, en bekroonde, documentaire komen de grote Amerikaanse reclameboys aan het woord. De makers van “Just do it’, “Got Milk’, ‘I Love NY’, 'I want my MTV' en Volkswagen ‘. Ideeën die de wereld letterlijk hebben veranderd.

related partner content for mobile comes here

Dat moet ik nog maar eens zien van ‘on-line’ campagnes. In Copy & Art wordt de lat hoog gelegd voor de toekomst. Zeer genoten van deze documentaire en een aanrader voor iedereen die het vak verder wil brengen. Nog even te zien bij in Amsterdam. Dus online jongmensen…go, go, go!

Als je mij niet gelooft, ook okay. Godfather van de Nederlandse reclame journalistiek Michael van Os schrijft ook zijn aanbeveling op zijn reclameblog.nl . En ja, er zaten ook al wat slimme online kings in de zaal. Mis het niet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in