De terugkeer van Joris Driepinter (poll)


Joris Driepinter komt weer terug. Zo meldt EVMI.
De melkicoon is te zien in een advertentiecampagne van De Nederlandse Zuivelorganisatie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Het melkmannetje speelde van 1965 tot 1978 de hoofdrol in de melkpromotie gericht op kinderen. Nu is hij blikvanger in advertenties met het motto: '3 goede redenen om elke dag zuivel te eten of te drinken'.
Driepinter wijst dan op de ‘rijkdom aan voedingsstoffen in melk en zuivel’.
Het is een trend: teruggrijpen op oude successen. Iconen uit de jeugd van de beslissers van nu afstoffen; het is makkelijk en doet de verkoop goed.
Dat begrepen Mora en Hak ook al.
Mijn vraag aan jullie: wie willen jullie nog een keer afgestoft zien?
Pietje Pitamientje
John de Manager
Peer Mascini voor Melkunie
Piet Pelle met zijn Gazelle
De KLM-zwaan
Gerard Cox met z’n Duyvis-fuif
Beun de Haas
Of Loeki de leeuw?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid