
Joris Driepinter komt weer terug. Zo meldt EVMI.
De melkicoon is te zien in een advertentiecampagne van De Nederlandse Zuivelorganisatie.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
Artipoppe
Het melkmannetje speelde van 1965 tot 1978 de hoofdrol in de melkpromotie gericht op kinderen. Nu is hij blikvanger in advertenties met het motto: '3 goede redenen om elke dag zuivel te eten of te drinken'.
Driepinter wijst dan op de ‘rijkdom aan voedingsstoffen in melk en zuivel’.
Het is een trend: teruggrijpen op oude successen. Iconen uit de jeugd van de beslissers van nu afstoffen; het is makkelijk en doet de verkoop goed.
Dat begrepen Mora en Hak ook al.
Mijn vraag aan jullie: wie willen jullie nog een keer afgestoft zien?
Pietje Pitamientje
John de Manager
Peer Mascini voor Melkunie
Piet Pelle met zijn Gazelle
De KLM-zwaan
Gerard Cox met z’n Duyvis-fuif
Beun de Haas
Of Loeki de leeuw?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee