Unilever trekt Belgisch/Nederlandse marketingteams weer uit elkaar
Unilever Benelux haalt op korte termijn de gemixte teams in de categorie voeding uit elkaar.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De leiding behoudt wel een Benelux-samenstelling. Dat meldt Tijdschrift voor Marketing. Nils van Dam, directeur marketing Unilever Benelux, zegt dat het voor een Nederlander lastig is om zich te verplaatsen in specifieke Belgische situaties en andersom. Volgens hem staan de nieuwe teams in hun aangepaste samenstelling dichter bij de lokale consument, bij de lokale handel en bij de lokale salesteams.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid