Overslaan en naar de inhoud gaan

Lekker vies of minder vies?

Het valt niet mee als je in de grafische industrie het milieu wilt ontzien. Afgezien van al het papierwerk voor flyers, magazines en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Today Designers ontwikkelde samen met hun vaste drukker Brügemann een nieuwe, duurzame inkt. In plaats van alle resten van de drukpersen weg te gooien, verzamelen zij deze voor het drukken van hun nieuwe huisstijl. Het resultaat is een bijzonder diepe antraciet zwarte kleur. De Colour of Today.
In de wereld van de grafische vormgeving blijven drukkerijen bij elke opdrachtgever met restinkt zitten. Die overblijfselen worden als chemisch afval ingezameld en zijn schadelijk voor mens en milieu. Today Designers wil met deze nieuwe gerecyclede inkt andere drukkers en ontwerpers inspireren om ook voor duurzaamheid te kiezen. Zo wil Today Designers een nieuwe manier van denken binnen de grafische wereld ontketenen.

related partner content for mobile comes here

Bedrijven die hun huisstijl ook gedrukt willen hebben in de Colour of Today kunnen voor meer informatie terecht op

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in