Overslaan en naar de inhoud gaan

Top3 Marketeer of the Year 2010 bekend

De jury heeft de drie genomineerden voor de Marketeer of the Year Award 2010 gekozen. Dit jaar wordt de prijs voor de tiende keer…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om drie marketeers die het afgelopen jaar op drie punten excellent gescoord hebben:

related partner content for mobile comes here
  • ze laten zien dat er door marketing successen worden bereikt
  • ze zijn innovatief
  • ze geven marketing zijn rechtvaardige plek in de boardroom

Uit een longlist van tien namen zijn de volgende drie genomineerden naar voren gekomen:

Boukje Bügel (40), commercieel directeur van . De jury is onder de indruk van de wijze waarop Bügel de marketinginspanningen van NS Reizigers meetbaar heeft gemaakt. Er is sprake van goed denkwerk, in een omgeving die niet altijd makkelijk is, met een flinke omzet- en winstgroei.

Ton van Eijk (58), ex-marketingdirecteur en nu strategisch adviseur marketing, positionering en branding van . De jury is begeesterd door de wijze waarop Van Eijk in korte tijd als marketeer een turn around heeft geboekt. Er heeft echt innovatie plaatsgevonden en Van Eijk is de motor en inspirator.

Felix Tenniglo (48), managing partner . De jury vindt Inshared een prachtige marketingcase met veel visie en aandacht van de gedreven marketeer Tenniglo. Hij weet het marketingspel in een moeilijke markt in de volle breedte te spelen, met oog voor de operatie én financiële resultaten.

Op 3 juni wordt de winnaar van de prijs bekend gemaakt tijdens het Marketeer of the Year-event in de Rai. De prijs wordt gesponsord door USG Capacity.

De jury bestaat dit jaar uit: Jan Willem Sieburgh (Rijksmuseum, winnaar van de prijs in 2009), René Repko (Hema, winnaar van de prijs in 2008), Herwin van den Berg (BST Company, winnaar van de prijs in 2007), Hans Hagenaars (ING, winnaar van de prijs in 2006), René Frijters (winnaar van de prijs in 2004), Robert de Groot (VBAT, winnaar van de prijs in 2003), Hans Molenaar (voorzitter PIM), Muriel Arts (voorzitter Nima), Monica van der Meeren (USG Capacity) en Theo van Vugt (hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing en voorzitter van de jury).

De prijs is een initiatief van Nima, Platform Innovatie in Marketing (PIM) en het Tijdschrift voor Marketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in