Overslaan en naar de inhoud gaan

Dawn start design label

Het 2,5 jaar oude bureau Dawn Amsterdam begint een design label.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Veel van het werk dat het bureau maakt en aantrekt zit op het snijvlak van identiteit en communicatie. Designstrategie zit volgens Dawn dan ook van nature verweven in het DNA. Zo bedachten ze de naam Maandag en maakten naast de campagne ook de huisstijl en alle andere middelen. Ook voor klanten als Alex, NCRV, beter en Izio (Delta Lloyd Groep) ontwikkelde het bureau de afgelopen tijd naast communicatie en interactie oplossingen ook de identiteiten.

related partner content for mobile comes here

'In de volle overtuiging dat alleen een authentiek merk in combinatie met een onorthodoxe verschijningsvorm op langere termijn succesvol zal zijn', aldus creative director David Snellenberg. DawnIdentity ontwerpt zelf, en werkt waar nodig met gespecialiseerde ontwerpers/groepen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in