Côte d’Or: chocolade proeven met je oren


Lemz ontwikkelde Soundbites voor het chocolademerk. Volgens het bureau moet je chocola leren eten, net zoals je wijn moet leren drinken. 'Het proeven van chocolade is een multi sensorische ervaring. Alleen door al je zintuigen te gebruiken kun je de smaak van echte chocolade ontdekken en Soundbites helpt hierbij', aldus Lemz.
De werking hiervan werd maandag aangetoond in een experiment waarbij de proefpersonen daadwerkelijk meer proefden. De Soundbites zijn gratis op cd te verkrijgen bij aankoop van Côte d’Or. De campagne wordt ondersteund door een tv-commercial, campagnesite, PR, IM’s, online advertising, advertorials, POS-materiaal en een ‘Soundbites roadshow’ om vrouwen op locatie de Soundbites audiotour te laten ervaren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEen voorproefje van de Soundbites vind je op www.cotedor.nl/soundbites.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid