Overslaan en naar de inhoud gaan

VertrouwensMerk

De economie trekt dit jaar weer aan en Martin Sorrell heeft de trom geroerd. Hij ziet voor dit jaar weer een aantrekkend perspectief. Mooi…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De economie trekt dit jaar weer aan en heeft de trom geroerd. Hij ziet voor dit jaar weer een aantrekkend perspectief. Mooi zo. De reclame komt dit jaar uit het slop. Martin weet altijd wel zijn centjes te verdienen al was dat afgelopen jaar met een forse teruggang. Ook hij heeft niet het hele roer kunnen omgooien en het accent kunnen verleggen naar online.

related partner content for mobile comes here

Als Martin praat dan weet de hele wereld dat het dit jaar goed komt. Althans . . . . de bureauwereld.
Het oude pad is nog niet helemaal verlaten en het zou mij niet verrassen als een flink aantal communicatiebureaus toch maar lekker op het oude paadje blijven voortsukkelen.
De grote vraag is of hun klanten, de Merken dat ook doen? Economisch herstel betekent nog niet dat de Merken zich automatisch herstellen in de oude orde.

Veel Merken zoeken naar nieuwe wegen en nieuwe waarden. Waarom? Omdat de Consumens dat wil. De economische crisis was in mijn opvatting een denkcrisis.
Kijk naar de Consumens die nog steeds argwanend de hand op de knip houdt. Dat komt door de druk op de werkgelegenheid zeggen deskundigen, maar het zou best eens kunnen zijn dat de Consumens de klok luidt voor de grote verandering. Zij willen niet meer van het vaak niet werkende zelfde.

De Merken zullen dus dichter naar de Consumens kruipen en hun warmte gebruiken om met producten te komen waar de Consumens wel toegevoegde waarde in ziet. Merk en Mens zullen betere vrienden worden en of het traditionele communicatiebureau daar een belangrijke rol in zal spelen is op z’n minst twijfelachtig.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in