Overslaan en naar de inhoud gaan

Laat met je merk spelen! - Deel 1

Het is zover... Het manuscript van mijn boek 'Laat met je merk spelen!' is naar de uitgever! Het was een mooie reis en hopelijk is de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vervolgens beschrijf ik in Hoofdstuk twee de consument, of wel de homo ludens (spelende mens). Het blijkt dat tegenwoordig niet alleen die puisterige tiener meer dan 8 uur per week games speelt, maar dat ook mannen tot 34 zich aardig lang kunnen bezig houden met games.
In hoofdstuk drie ga ik dieper in op Cases hoe games op dit moment al worden gebruikt als marketing tool. Ik beschrijf ze aan de hand van de 5P's: product, prijs, personeel, plaats en promotie.
Hoofdstuk vier presenteert een overzicht 'welke aanknopingspunten' er kunnen zijn vanuit merk of organisatie om uiteindelijk te bepalen wat voor soort concept zou kunnen worden bedacht als brug tussen het merk en de doelgroep.
Het laatste hoofdstuk geeft een nieuwe visie op internet en digital interactive branding als geheel.

related partner content for mobile comes here

Vanaf deze week zal ik elke week een verkorte beschrijving geven van een case uit mijn boek .

Voor meer informatie kun je terecht op of op

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in