Overslaan en naar de inhoud gaan

CreatiefMerk

Nog steeds worden er trends voor dit jaar over ons uitgestort. Marketingonline doet ook nog een poging, beetje laat misschien maar trends…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nog steeds worden er trends voor dit jaar over ons uitgestort. doet ook nog een poging, beetje laat misschien maar trends beginnen niet meer op 1 januari van een jaar. Laten we dat vanaf nu maar afspreken. Dus die trends van ons Tijdschrift kunnen nog wel of, wel weer moeten we zeggen.

related partner content for mobile comes here

Op puntje 10 van hun lijst van 10 trends komt het goede idee. Bij mij zou dat op puntje één (1) terecht komen.
Dan kijk ik meteen naar het Merk. Creativiteit is de trend die ook door Merken opgepikt moet gaan worden. Merken kunnen niet meer alleen op hun Merkenbouwers , de communicatiebureaus, vertrouwen. Merken moeten zelf de handen uit de Merkmouwen gaan steken.
Het Merk kan niet alleen op de technische Merk innovaties bouwen. De MerkenLabs zijn al behoorlijk belast en draaien overuren.

Merken zullen dus de creatieve registers moeten opentrekken.
Al een tijd is waarneembaar dat de Consumens wordt ingeschakeld in dat proces. Merken zetten hun afnemers zelf aan het ontwikkelingsroer (check ).
De communicatiebranche denkt om financiële reden, maar ik denk om nog een aantal andere reden. De Consumens dichter op de huid zitten en de Consumens als directe inspiratiebron in zetten.

Het Merk zal creative brand communities gaan oprichten. Het Merk als creative community zal aan betekenis winnen. Daar zal de bulk van de nieuwe concepten vandaan komen.
Ook hier gaan de social media aan Merkbetekenis winnen. Een mooi voorbeeld is weer wat een creatief Merk wil blijven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in