Overslaan en naar de inhoud gaan

Consumentenvertrouwen blijft broos

Het vertrouwen van de Nederlandse consument in de economie is deze maand nauwelijks toegenomen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Pessimisten blijven de overhand houden, blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De indicator die het vertrouwen weergeeft, is in maart uitgekomen op min 12, tegen min 13 in februari.

related partner content for mobile comes here

Consumenten dachten minder negatief over het economisch klimaat in de afgelopen twaalf maanden. De kijk op de economie in de komende twaalf maanden bleef gelijk. De koopbereidheid veranderde ook niet. Het consumentenvertrouwen bereikte vorig jaar maart een dieptepunt van min 34. Daarna nam het vertrouwen gestaag toe, maar de afgelopen twee maanden zet de opgaande lijn niet echt door, zo constateert het CBS.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in