Overslaan en naar de inhoud gaan

Boonstra leidt Publicis Modem

Mathijs Boonstra (35), eerder head of strategy bij Clockwork, stapt over naar Publicis en wordt daar Head of Publicis Modem.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij krijgt de dagelijkse leiding over , het digitale marketingbureau van Publicis. Boonstra werkte 5 jaar , tot medio 2009. Daarna maakte hij een wereldreis en werkte hij interim bij Muse en Icemobile, op onder meer de iPhone app voor Albert Heijn (Appie).

related partner content for mobile comes here

Boonstra: 'Ik beweeg me nu tien jaar in het vak van online marketing, en werkte hierbij aan platforms, campagnes en tal van innovaties. Wat mij echter nu het meest fascineert is de noodzakelijk integratie van het merk-denken en het online-denken. En juist op dit punt spreken de ambities van Publicis me enorm aan.’

Ceo Publicis Group Netherlands Jack de Graaff vult hierop aan: ‘Mathijs is een echte digital marketing specialist. De expertise en ervaring die hij inbrengt, is wat Publicis Modem nodig heeft en zal Publicis een boost geven op weg naar de volledige integratie van het online-denken.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in