Anti-reclame
In hun radiocampagne tegen de kip uit de bioindustrie, gaat WakkerDier nu wel heel ver.
Vergelijkende reclame is in Nederland maar zeer ten delen mogelijk. Een concurrent in de markt maak je niet zo maar even zwart.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaBlijkbaar anders ligt het voor belangengroepen. Die nagelen in commercials hun opponent regelrecht aan de schandpaal.
WakkerDier gaat in hun laatste radiocommercial nu wel erg (te?) ver: "Kip, het meest mishandelde stukje vlees" op de bekende deun van de kipsector zelf.
Gelijktijdig dient Wakker Dier bij de Reclame Code Commissie #039;kip_het_meest_MISHANDELDE_stukje_vlees!'/" title="_'kip_het_meest_MISHANDELDE_stukje_vlees!'">een klacht in tegen kipcampagne van de vleessector. Wakker Dier wil dat de 3 miljoen euro die de vleessector aan EU-subsidie kreeg, wordt teruggevorderd.
Afgelopen week verzocht het Productschap Pluimvee en Eieren de stichting WakkerDier te stoppen met de radiocampagne.
WakkerDier smult intussen van de gedachten dat ze een rechtzaak aan de broek krijgen: gratis publiciteit!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid