Overslaan en naar de inhoud gaan

Een Olympische gedachte

De Olympische Spelen in Beijing naderen in rap tempo. Vrijwel niets ter wereld wordt zo zwaar beschermd als de vijf ringen. Een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De naderen in rap tempo. Vrijwel niets ter wereld wordt zo zwaar beschermd als de vijf ringen. Een opmerkelijke advertentie deze week in met als afzender het .

related partner content for mobile comes here

Onder het motto Made of True Effects wordt een ieder opgeroepen sportief te blijven met betrekking tot het gebruik ervan:

"Take a moment to think about us.

Official Olympic sponsors' efforts are vital to make the Olympic Games possible. This means they support every national Olympic team, the Olympic Games and have made a strong commitment to the entire Olympic Movement.

However, some companies use Olympic emblems or imagery without authorization, thus duping Olympic fans into believing that they have an official association with the Olympic Games.

This is unfair to the athletes, the official Olympic sponsors and the Olympic Movement, as a whole ? remember, it is they who make the Olympic dream possible. Show your respect for the official Olympic sponsors and support only those who make the true effort."

Naar mijn inschatting is dit de eerste keer dat een sportorgaan zo nadrukkelijk oproept duurbetaalde, verworven rechten van de sponsoren te respecteren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in