Overslaan en naar de inhoud gaan

Beemster komt met campagne Allemaal Familie

Ter introductie van de vernieuwde verpakking komt Beemster met nieuwe campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De campagne Allemaal Familie probeert een link te leggen tussen familiebanden en verschillende kazen. De nieuwe Beemster-verpakking laat namelijk zien dat alle kazen een beetje van elkaar verschillen, maar toch bij elkaar horen, zoals ook het geval is bij familie.

related partner content for mobile comes here

De campagne bestaat uit een serie documentair gefilmde portretten van een familieweekend. Hiervoor is een echte familie op familieweekend gestuurd en de beelden daarvan worden gebruikt voor de tv-commercials. 

In outdoor en print krijgen individuele kazen een podium. Neem bijvoorbeeld de benjamin (jonge kaas), het buitenbeentje (mosterd kaas) en de pittige tante (oud en pittig). Robin de Puy is verantwoordelijk voor de foto’s. Zij schoot eerder de campagne Lang Leve Oud van Beemster.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Creatief bureau this that + the other is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de campagne. Edith Janson, strateeg bij this that + the other zegt: ‘We vergelijken eigenschappen van de mens met eigenschappen van kaas en geven het merk Beemster zo een menselijk gezicht.’

De familie die op familieweekend was gestuurd werd vergezeld door regisseurs Niels van Koevoorden en Sabine Lubbe Bakker, makers van de prijswinnende documentaire Ne me quitte pas

De campagne is sinds 20 maart te zien en zal verder worden uitgerold via social media, instore, acties en events. 

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in