Overslaan en naar de inhoud gaan

Adobe lanceert campagne Hovering Art Director

Integratie Adobe Stock & Creative Cloud wordt hiermee geïntroduceerd.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Micro-management
In deze campagne is te zien hoe frustrerend het kan zijn om als creatieve professional samen te moeten werken met een bemoeiende, micro-managende Art Director, ook wel de ‘Hovering Art Director’. Deze types geven vaak onzinnige feedback en komen met de meest uiteenlopende verzoeken. Adobe Stock biedt de oplossing, zoals hieronder te zien is.

related partner content for mobile comes here

Productiever
Adobe lanceert de campagne is samenwerking met ACHTUNG!mcgarrybowen. Deze campagne laat de voordelen zien van de integratie tussen Creative Cloud en Adobe Stock. Het proces van het aankopen van stock-materiaal voor gebruik in Photoshop wordt ingekort van drie minuten naar zestien seconden.

‘We hebben er qua content echt het maximale uit proberen te halen, door te zoeken naar allerlei soorten afbeeldingen om deze bizare compositie te maken’, zegt Daniël Sytsma, Creative Director van ACHTUNG!mcgarrybowen. ‘We hebben uit de eerste hand kunnen ervaren hoeveel kwaliteit en diversiteit in content Adobe Stock biedt. Je voert een zoekterm in en binnen enkele seconden staat de afbeelding op je computer.’

is nog meer campagnemateriaal te vinden. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in