Overslaan en naar de inhoud gaan

Merk Fryslân kiest USP Marketing PR

USP wordt aangesteld als PR-bureau voor de Nederlandse markt.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

USP Marketing PR gaat Merk Fryslân adviseren bij de ontwikkeling van PR-activiteiten voor de promotie van bestemming Friesland, de Waddeneilanden en Leeuwarden en fungeert als sparringpartner voor de campagne Leeuwarden-Fryslân 2018.

related partner content for mobile comes here

Martin Cnossen, Directeur Merk Fryslân, is enthousiast over de nieuwe samenwerking: ‘Wij hebben voor USP Marketing PR gekozen vanwege hun creatieve werkwijze en expertise in de reiswereld. Friesland is een bestemming die niet in één hokje te plaatsen valt en USP begrijpt hoe onze boodschap het beste over de bühne gebracht kan worden.’

Jeannette Spits, Strategic Director van USP Marketing PR vult aan dat Friesland een bestemming naar hun hart is. ‘Als fans van Friesland combineren we voor dit mooie project onze persoonlijke passie met een professionele visie. Friesland is een provincie die klaar is om ontdekt te worden door de Nederlandse vakantieganger. Het positioneren van Friesland als een ‘must visit’-bestemming vergt een continue en consistente PR-aanpak, waar we vol enthousiasme mee aan de slag gaan.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in