Overslaan en naar de inhoud gaan

Pearle laat klant virtueel autoritje maken met Jan Smit

VR-film benadrukt het belang van het dragen van een zonnebril bij laagstaande zon.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bij laagstaande zon neemt het aantal verkeersongevallen toe met 20%. Alle reden voor Pearle en Veilig Verkeer Nederland om het belang van het dragen van een goede zonnebril onder de aandacht te brengen. 

related partner content for mobile comes here

Behalve met een tv-commercial doen ze dit door een VR-film uit te brengen die vanaf morgen is te zien in alle ruim driehonderd vestigingen van Pearle. In de VR-film gaat de winkelbezoeker samen met Pearle's stem en gezicht Jan Smit een autorit maken. Schrik niet, Jan gaat voor je zingen! En…kijk even wie er in de auto op de achterbank zit!

Credits VR

Bureau: TBWA\Neboko, Vidiboko
Concept: Matthijs Slot, Niels de Kuiper, Ernst Jan van Rossen, Chiem van Houweninge jr.
Productie: Vidiboko; Pum Buisman & DFFRNT Media; Chiem van Houweninge jr.
Regie: Niels de Kuiper
Strategie: Michel MacDonald
Account: Patritia Pahladsingh, Thomas van der Helm, Tessa Dirken

Verantwoordelijk bij Pearle: Corine Wolswinkel (marketingmanager), Esmee Blom (senior brandmanager)
Hardware: VR Owl
Verantwoordelijk bij VVN: Rob Stomphorst

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in