Overslaan en naar de inhoud gaan

TBWA\ produceert nieuw Appie Today format ‘Intercom Stars’

In de muzikale talentenjacht strijden acht Albert Heijn medewerkers om de felbegeerde hoofdprijs. Het online publiek beslist per battle wie…
TBWA

We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Er loopt ontzettend veel talent rond tussen de ruim 100.000 medewerkers van Albert Heijn en via deze weg bieden ze een mooi podium voor een potentiële zangcarrière. De winnaar van de talentenjacht ontvangt professionele begeleiding voor de opname van een nummer plus de opname van een videoclip. 

Na een eerste selectieproces zijn er uiteindelijk acht medewerkers uitgekozen voor de battles. In aflevering zien we Junior en Eva het winkelend publiek vermaken met het nummer Parijs van Kenny B.

De komende weken kan het publiek nog genieten van 3 battles, twee halve finales en de finale waar de Intercom Star van Albert Heijn wordt gekozen. De finale zal Live via Facebook worden uitgezonden. Hierdoor kan ook de rest van Nederland meegenieten. 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

TBWA

We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in