PostNL regelt Sint voor elk gezin
We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.
Zo hebben ze al allerlei flexibele bezorgopties zoals avondbezorging, same-day delivery en zondagbezorging. Maar dit jaar voegt PostNL i.s.m. TBWA\ daar nog een optie aan toe: Persoonlijke Video van de Sint. Dit is een modern alternatief voor de op-de-deur-kloppende buurman. Het werkt zo: je vult de namen in van je kinderen, de plek waar de cadeautjes verstopt liggen én het tijdstip waarop je het berichtje wilt ontvangen. Dan, op pakjesavond zelf, krijg je een SMS van de Sint. Hij groet de kinderen en na een korte check of ze lief zijn geweest verklapt hij waar de cadeautjes verstopt liggen.
Verbaasde gezichten en een sprint naar de cadeautjes gegarandeerd.
We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid