Overslaan en naar de inhoud gaan

Braziliaan wordt oranje-supporter

TBWA\NEBOKO maakt commercial voor het Holland Heineken House in Rio
TBWA

We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Consistently ranked among the top 10 agencies at SAN, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

 

Het Holland Heineken House opent voor de dertiende keer de deuren, ditmaal in Rio de Janeiro. Om de Nederlandse ontmoetingsplaats voor olympische sporters onder de aandacht te brengen, presenteert Heineken een nieuwe commercial.

In de zie je Braziliaanse wegwerker João. Vanwege zijn oranje werkkleding wordt hij door Japanse, Amerikaanse, Italiaanse en zelfs Braziliaanse sportfans herkent als oranje-supporter. De wegwerker groeit in zijn rol en belandt uiteindelijk zelfs in het Holland Heineken House.

Credits:
Opdrachtgever: Heineken Nederland, Bram Westenbrink, Jacqueline van Faassen, Ana Henriques
Bureau: TBWA\NEBOKO
Regisseur: Ismael ter Heuvel (Pink Rabbit)
D.O.P: Wouter Westendorp
Editor: Martin Heijgelaar
Music: Cris Kos
Sound: Earforce
Online: Captcha

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

TBWA

We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Consistently ranked among the top 10 agencies at SAN, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in