Braziliaan wordt oranje-supporter
We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Consistently ranked among the top 10 agencies at SAN, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/e05adeb1-93e9-5b9e-b68b-3d1a386c928f/article/d8/1f/d81fdbe2-589e-4901-abcb-a01152f3aec4/opening_image/opening_image_hero/2016-07-13_13_15_42-HEINEKEN_Olympic_Summer_-_ADFO.jpg)
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/e05adeb1-93e9-5b9e-b68b-3d1a386c928f/article/d8/1f/d81fdbe2-589e-4901-abcb-a01152f3aec4/opening_image/opening_image_hero/2016-07-13_13_15_42-HEINEKEN_Olympic_Summer_-_ADFO.jpg)
Het Holland Heineken House opent voor de dertiende keer de deuren, ditmaal in Rio de Janeiro. Om de Nederlandse ontmoetingsplaats voor olympische sporters onder de aandacht te brengen, presenteert Heineken een nieuwe commercial.
In de video zie je Braziliaanse wegwerker João. Vanwege zijn oranje werkkleding wordt hij door Japanse, Amerikaanse, Italiaanse en zelfs Braziliaanse sportfans herkent als oranje-supporter. De wegwerker groeit in zijn rol en belandt uiteindelijk zelfs in het Holland Heineken House.
Credits:
Opdrachtgever: Heineken Nederland, Bram Westenbrink, Jacqueline van Faassen, Ana Henriques
Bureau: TBWA\NEBOKO
Regisseur: Ismael ter Heuvel (Pink Rabbit)
D.O.P: Wouter Westendorp
Editor: Martin Heijgelaar
Music: Cris Kos
Sound: Earforce
Online: Captcha
HEINEKEN Olympic Summer
We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Consistently ranked among the top 10 agencies at SAN, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid