Overslaan en naar de inhoud gaan

11 keer grappen tappen door Heineken op sociale media

Het meest opvallende werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Je hebt toch vaak de beste gesprekken onder het genot van een biertje. En bij Heineken houden ze op social media wel van een goed gesprek. Oké, met een beetje grappen tappen.  

related partner content for mobile comes here

 

1. De vraag is of er een lampje gaat branden bij Johnny.

 

 

2. Wie is hier nou de kenner?

 

 

3. Bij Eef moet je niet zijn voor stoeptegeltjeswijsheid.

 

 

4. Heineken reageert ook zonder blikken of blozen op Warsteiner.

 

 

5. Bijdehand, maar ze laten door niemand het leven uit de brouwerij halen.

 

 

6. Heineken helpt je zelfs als je naar de bekende weg vraagt.

 

 

7. Ook mensen met vreemde hobby's worden in hun waarde gelaten.

 

 

8. Hier heeft Heineken gelijk in.

 

 

9. Gelukkig reageren ze vaak met humor.

 

 

10. Maar uiteindelijk komt kwaliteit altijd bovendrijven.

 

 

11. Daarom kan Heineken ook wat Google kan.

 

En ten slotte mag je ze ook altijd bellen.

 

 

Over De Beste Social Media.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op . Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.

Awards
Vanaf 21 maart kunnen bedrijven weer inzenden voor . De vernieuwde categorieën worden binnenkort bekend gemaakt.
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in