Overslaan en naar de inhoud gaan

Beautyplatform Treatwell kiest Glasnost voor campagnes en PR

PR-bureau moet voor meer meer media-aandacht en naamsbekendheid zorgen.
Treatwell-advertentie
Treatwell-advertentie
Treatwell-advertentie
Treatwell-advertentie

Treatwell, het Nederlandse boekingsplatform voor hair en beauty, heeft na een bureauoriëntatie Glasnost in de arm genomen om de naamsbekendheid via campagnes, activaties en PR te vergroten.

related partner content for mobile comes here

‘Glasnost kwam naar voren als het meest geschikte bureau, gezien de ervaring in het ontwikkelen van PR-strategieën en big ideas in deze sector’ , zegt Rinke Adema, Communications Manager Benelux Treatwell.

Treatwell is in 2014 gestart in Amsterdam geeft als platform ‘lokale salons online zichtbaarheid’ en consumenten de mogelijkheid eenvoudig behandelingen bij hen in de buurt te boeken. Dat varieert van kapsalons en nagelstudios tot massagesalons en schoonheidsspecialisten. Het opereert in 12 Europese landen, telt ruim 500 werknemers Treatwell en meer dan 20.000 aangesloten salons.

Het platform wil verder groeien in Nederland en meer lokale ondernemers aan zich binden onder andere door een grotere zichtbaarheid in de media.

Glasnost wordt ingezet voor alle PR werkzaamheden binnen Nederland, waaronder het opzetten van brand campagnes, activaties en traditionele PR.

Wouter Glaser, oprichter en managing director bij Glasnost noemt het ‘transformeren van de sector’ waarin een bedrijf opereert nauw aansluiten bij het gedachtegoed van zijn bureau. ‘Wij zijn altijd bezig met het vinden van nieuwe innovatieve en creatieve manieren om verhalen tot leven te brengen. Het is heel mooi als een klant je juist daarom kiest.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in