Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediaxplain gaat backoffice media buying zelf doen, Reinier Breij trading manager

Breij wordt verantwoordelijk voor onderhandelingen met uitgevers van verschillende mediumtypen.
Breij
Breij

Mediaxplain doet per januari van dit jaar de gehele backoffice rondom media buying zelf. In dit kader heeft het bureau Reinier Breij (46) aangetrokken als nieuwe trading manager. Hij is verantwoordelijk voor onderhandelingen met uitgevers van verschillende mediumtypen.

Daarnaast houdt Breij zich bezig met onder andere forecasting en pitches. 

related partner content for mobile comes here

Afspraken met exploitanten, media buying en optimalisatie werden voorheen voor Mediaxplain uitgevoerd door Dentsu Aegis, waar Breij vandaan komt. Hij was 12,5 jaar daar werkzaam was als trading manager digital.

Breij over zijn overstap: 'Mijn focus lag voorheen op online en print. Bij Mediaxplain ben ik verantwoordelijk voor de gehele media buying. Het grote verschil is dat er hier geen sprake is van een internationaal bureau, maar dat alle beslissingen worden gemaakt vanuit het kantoor in Amsterdam. Korte lijnen, waarbij media echt vooropstaat.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in