Overslaan en naar de inhoud gaan

Strategy director Marc Leurs naar Xsaga

Marc Leurs, twaalf jaar lang head of strategy bij TBWA\Neboko, wordt strategy en content director bij Xsaga.
Marc Leurs
Marc Leurs

Marc Leurs vertrok afgelopen zomer na twaalf jaar als head of strategy bij TBWA\Neboko en orienteerde zich op een nieuwe stap. Na het eerste en tweede decennium van zijn carriere in respectievelijk activatie en merkstrategie actief te zijn geweest, besloot hij nu naar een bureau over te stappen dat actief in experiential communicatie. Xsaga werkt voor A-merken in de commerciële én culturele sector.

related partner content for mobile comes here

Leurs over zijn stap: 'Ik was toe aan iets meer betekenisvolle impact op kleinere doelgroepen. Ook wilde ik weer wat nieuws leren. Xsaga is altijd sterk in creatief
gedomineerde concepten. Ik ga er meer merkstrategie aan toevoegen én kan mezelf verder ontwikkelen.'


Leurs treedt als Strategy & Content Director toe tot het management van het bureau. Patrick Roubroeks, founding director,over zijn komst: 'Met de groeiende
behoefte van onze opdrachtgevers aan live contact met doelgroepen, groeit ook de behoefte aan meer merkstrategie in de aanpak. Marc brengt naast een stevige dosis merk- en activatiekennis, ook een senioriteit mee die dit bureau goed van pas komt in de groei die het doormaakt.'

Xsaga werkt ondermeer voor KLM, Unilever en Albert Heijn. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Simon Neefjes

Mooie match! Van harte!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in