Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de tien Ster Gouden Loeki winnaars van het vierde kwartaal

TBWA\Neboko met vier commercials in de lijst.
Gouden Loeki
© Ster
Gouden Loeki
© Ster

In alfabetische volgorde:

related partner content for mobile comes here

Albert Heijn Een onvergetelijke kerst - TBWA\Neboko

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Albert Heijn - Dit is Ilse: het nieuwe gezicht van Albert Heijn - TBWA\Neboko

Bol.com - De winkel van… Slimme Schoenzetters - Dept

Coca-Cola - Wat ons verbindt is sterker - Santo

Hans Anders - Tevreden met je keuze? - N=5

Jumbo - Kerst - Alfred International

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

KLM Royal Dutch Airlines - To more memories together - DDB Unlimited

Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) - Ik zorg - Publicis Amsterdam

Staatsloterij - Freddie - TBWA\Neboko

Unox - Vegetarische rookworst - TBWA\Neboko

Elk kwartaal kiest een onafhankelijk publiekspanel van GfK de tien favoriete commercials van dat kwartaal. Dit levert in totaal 40 kwartaalwinnaars op. Deze zijn opnieuw aan een onafhankelijk panel van GFK voorgelegd, met als resultaat deze top 10.

De winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt voor 50 procent bepaald door het publiekspanel en voor 50 procent door het Nederlands publiek.

Wie de Ster Gouden Loeki 2019 wint, wordt half februari tijdens een feestelijke bijeenkomst bekendgemaakt.

Dit waren de winnaars van het eerste kwartaal.
Dit waren de winnaars van het tweede kwartaal.
Dit zijn de winnaars van het derde kwartaal.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in