Overslaan en naar de inhoud gaan

Moco Museum kiest voor M2Media

M2Media wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, -inkoop en -planning van alle traditionele media.
Moco Museum
Moco Museum

Het Moco Museum is een particulier museum gevestigd aan het Museumplein te Amsterdam. Door sommigen omschreven als tourist trap omschrijft Moco zichzelf liever als instituut ‘dat zich toelegt op het exposeren van moderne en hedendaagse kunst’. Het museum wil moderne en hedendaagse kunst toegankelijk maken voor een breed en jong publiek. Met succes: jaarlijks trekt Moco ruim een half miljoen merendeels buitenlandse bezoekers.

related partner content for mobile comes here

Geheim achter de vele bezoekers die de villa aan het Amsterdamse Museumplein weten te vinden is een doorlopende reclamecampagne die vanaf nu door Candid-onderdeel M2Media wordt voortgezet. Wie wel eens in de hoofdstad komt, kent de alom aanwezige, roze posters met namen van kunstenaars als Banksy, Warhol en Haring.

Walther Bakker, Manager Marketing & Sales Moco Museum over de voorkeur voor M2Media: ‘Het bureau heeft ons verrast met een slimme inzet van Out of Home waardoor het effect van het medium duidelijk wordt op de ticketverkoop. Daarnaast had M2Media de beste klik op ambitie en energie met het Moco Museum.’

Jasmijn Bouwmeester, Client Service Director bij M2Media, vult aan: ‘Effect toekennen van verschillende mediumtype voor offline transacties is voor de culturele sector dé manier om op te schalen in ticketverkoop. We kijken er naar uit om samen het Moco Museum nog populairder te maken onder toeristen en Nederlanders.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in