Frans Bauer voor Peijnenburg: ‘Have you a moment for me’
Het koekmerk haalt ‘happen’ weer terug: ‘Van happen word je happie’.
Met een grote pr-bang ging donderdag de radicaal nieuwe campagne van knuffel-ontbijtkoekmerk Peijnenburg van start. De hoofdrol daarin is weggelegd voor Frans Bauer, die middels een uitgekiende seeding-strategy de indruk wekt dat hij in de States wil doorbreken met ‘Have you a moment for me.’ Het nieuws hield de media en fanclubs de hele dag bezig tot er bij RTL Boulevard donderdagavond bekendgemaakt werd dat het om pr voor Peijnenburg gaat. In de bijbehorende commercial droomt Bauer bij het eten van een plak Peijnenburg even weg en ziet een grootse buitenlandse carrière voor zich: ‘Van happen word je happie.’ Zie hier de commercial:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid: ‘Van happen word je happie’.
Even de taalcorrectie erover heen, Roderick?
Oeps, nu zie ik het pas.... 'Het koekmerk haalt ‘happen’ weer terug: ‘Van happen word je happie’. ' Ik las : het 'happen' uit het eerste deel van de zin wordt veranderd in 'happie'... excuus, te snel de Taalnazi willen uithangen....
Ik houd van zelfkritische taalnazi's. Maar let even op Maurits, taalnazi is met een kleine letter... :-)
Uiteraard! Maar dat is de knipoog die ik altijd geef...
Ze hebben net de receptuur en de verpakking veranderd en nu gaan ze op de nostalgische toer? Wie denken ze voor de gek te houden?