De campagne, ontwikkeld door DDB Unlimited en Eigen Fabrikaat, bestaat uit twee tv-commercials. In de eerste geeft Lies het huis een opfrisbeurt, totdat haar kids 'een handje' komen helpen. In de tweede commercial geeft ze zichzelf een frisse nieuwe look, maar vergeet even dat de glazenwasser meegeniet.
Bij de Gouden Loeki-uitreiking van afgelopen vrijdag belandde Kruidvat met het Lies-personage op een negende plaats. De nieuwe campagne wordt naast televisie uitgerold in folders, de winkelvloer en op social media. Initiative en Greenhouse tekenden voor media-inzet. Bekijk de tv-commercials hier en hieronder.
Credits
De Fris & Fluitend themacampagne van Kruidvat is ontwikkeld in samenwerking met DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat.
Adverteerder: Kruidvat
Reclamebureau: DDB Unlimited & Eigen Fabricaat
Productiehuis: Annomann
Media: Initiative en Greenhouse Group
Social media: Blossom
Concept: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!