Overslaan en naar de inhoud gaan

SAN Jaarboek 2021 'Raak me' uitgereikt

Het nieuwe SAN Jaarboek luistert naar de naam 'Raak me'. Auteur Isabel Verstraete ontving gisteren het eerste exemplaar.
Ron Schneider en Isabel Verstraete
Ron Schneider en Isabel Verstraete
Ron Schneider en Isabel Verstraete
Ron Schneider en Isabel Verstraete

De uitreiking voltrok zich tijdens een livestream-uitzending voor SAN-juryleden, sponsors en relaties van de vakprijs. Isabel Verstraete, auteur van 'The care principles', nam de kijkers mee in haar betoog hierover, dat volgens de SAN aansluit op de titel van het Jaarboek. Het boek werd uitgereikt door SAN-voorzitter Ron Schneider.

related partner content for mobile comes here

De menselijke maat

Schneider zegt: 'Als marketeers acteren we in een zeer dynamisch speelveld. Om in deze tijd mensen in vervoering te brengen en hen werkelijk te raken, willen we als SAN de menselijke kant en de marketingmachine in balans laten zijn. Technologie en de menselijke maat verbinden maakt sterke merken sterk. Daarom heeft het SAN-bestuur dit jaar gekozen voor de titel 'Raak me' van het Jaarboek 2021, waarin technology driven marketing en menselijke emotie elkaar ontmoeten.'

Jeroen van den Brink, directeur van de SAN, vult aan: 'Het is mooi om deze symbiose terug te zien in de 33e jaargang van ons boek, met twaalf interviews met vakgenoten, ondernemers en wetenschappers die hun visie op het thema geven.'

In het SAN Jaarboek 2021 is het beste marcom-werk van Nederland van het afgelopen jaar opgenomen. Dit jaar zijn er maar liefst 319 campagnes ingestuurd met een verdeling over de twaalf categorieën waarvoor ingezonden kon worden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in