Merkstrategie / 28 JULI 2009, 07:58:55 Suffe Producten: de hoofddoek In de mode komt alles een keer terug: wijden pijpen, puntkragen, brede stropdassen, et cetera. Heb je je Roots ooit in de zak voor Polen…
Customer Experience / 24 JUNI 2009, 11:39:55 Suffe producten: windmolen De nieuwe Nederlandse windmolen staat er in het weiland bij als een verdwaalde anorexiapatiënt: te dun en te wit. Niks leuks of specifiek…
Contentmarketing / 29 APRIL 2009, 09:34:03 Suffe Producten: het toetsenbord Als we Darwin moeten geloven, zal onze neus steeds kleiner worden. Als je iets niet nodig hebt, zorgt de natuur ervoor dat het verdwijnt.…
Merkstrategie / 25 APRIL 2009, 07:01:55 Suffe producten: de voordeur Vroeger bestond een deur nog wel eens uit twee delen. Vooral de achterdeur, daar kwamen marskramers en allerhande volk langs. En daar…
Reputatie & crisis / 24 APRIL 2009, 11:38:58 Suffe producten: Souvenirs Leuk, zo’n rood stenen haantje uit Portugal of een sleutelhanger met Delfts Blauwe klompjes, onmisbaar in elke keukenla. Zelden stelt een…
Customer Experience / 22 APRIL 2009, 11:17:55 Suffe producten: De boekenkast Wat doe je als je je nieuwe vlam voor ’t eerst mee naar huis neemt? Dan laat je terloops je cd-, dvd- en boekencollectie zien. Je…
Customer Experience / 3 DECEMBER 2008, 15:32:00 Suffe producten: de parasol In de serie 'Suffe Producten' in Tijdschrift voor Marketing (en nu ook op MolBlog) laat Reyn Jongenelen, creatief directeur van…
Digital transformation / 19 OKTOBER 2008, 18:06:00 Suffe Producten: het boodschappenwagentje In de serie 'Suffe Producten' in Tijdschrift voor Marketing (en nu ook op MolBlog) laat Reyn Jongenelen, creatief directeur van…
Data & Insights / 14 OKTOBER 2008, 08:51:00 Suffe Producten: de loketbeambte In de serie 'Suffe Producten' in Tijdschrift voor Marketing (en nu ook op MolBlog) laat Reyn Jongenelen, creatief directeur van…
Contentmarketing / 9 OKTOBER 2008, 13:00:00 Suffe Producten: Poffertjes In de serie 'Suffe Producten' in Tijdschrift voor Marketing (en nu ook op MolBlog) laat Reyn Jongenelen, creatief directeur van…