Gedragsverandering / 21 OKTOBER 2013, 08:41:59 Waarom e-mails niet relevant zijn In enkele van mijn vorige blogs heb ik het al over relevant e-mailen gehad en daarbij vooral in gegaan op het belang van goede…
Gedragsverandering / 7 OKTOBER 2013, 15:06:58 Aan de slag met relevante e-mails De succesfactor van goede e-mails is relevantie, dat weten we allemaal. En hoe persoonlijker een e-mail is, hoe relevanter: De truc is je…
Carriere / 11 SEPTEMBER 2013, 11:56:21 Aan de slag, met de juiste gegevens Iedereen weet dat relevantie een belangrijke succesfactor voor je (e-mail)uitingen is. En dat slim omgaan met data de e-mailings…
Customer Experience / 19 JULI 2013, 12:14:23 Ook als het warm is, wel blijven testen Zal het door het warme weer komen?
Customer Experience / 17 JUNI 2013, 10:19:24 E-mail in de trein of onderweg Je herkent het wel, onderweg naar huis van je werk in een volle trein. En iedereen volledig op hun mobiel gericht. Of in de auto toch even…
Design / 7 DECEMBER 2012, 12:48:17 Het sneeuwt ook in je inbox Succesvol e-mailen is ook inspelen op de actualiteit.
Purpose Marketing / 29 NOVEMBER 2012, 08:43:19 He! Ze begrijpen mij. In goede e-mailmarketing draait het om relevantie. Laat dat nu net ook het moeilijkste zijn; wanneer ben je dan relevant? Relevant is dan…
Digital transformation / 6 NOVEMBER 2012, 10:04:47 Blijf up to date Het succes van e-mail is… data. Zoals ik in mijn vorige blog al schreef. Of te wel: zorg dat je data klopt, je de juiste gegevens hebt en…
Influencer marketing / 21 OKTOBER 2012, 18:54:50 {geslacht} {naam}, de weg naar succesvol e-mailen Vraag een marketeer waarom hij of zij e-mail inzet en één van de meest gehoorde antwoorden is dat boodschappen eenvoudig persoonlijk…
Data & Insights / 5 OKTOBER 2012, 13:31:02 Liever geen e-mail? Graag zelfs. Mensen blijven geloven dat een ontvanger niet op e-mail zit te wachten. Vanuit mijn kennis en ervaring absoluut mee oneens natuurlijk.…