Overslaan en naar de inhoud gaan

Het sneeuwt ook in je inbox

Succesvol e-mailen is ook inspelen op de actualiteit.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Goed inspelen op de actualiteit lijkt heel gemakkelijk, maar als je dit wilt gaan doen, vergt het wel een goede voorbereiding. Op welke momenten in het jaar en bij welke situatie kan jouw organisatie relevante content bieden?

related partner content for mobile comes here

Bereidt deze e-mails alvast voor, zodat je echt actueel bent en de eerste bent met een e-mail op dat moment. Als voorbereiding kun je in ieder geval nadenken over de volgende vragen:
- Welke momenten zijn er?
- Wat wordt je boodschap?
- Wie is je doelgroep?
- Wie moeten betrokken zijn bij testen?
- Is je data beschikbaar?

Vervolgens kun je de e-mail al grotendeels opmaken, de eerste testronde intern doen en de e-mail klaar zetten. Zo kan er inderdaad snel geschakeld worden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in