Het sneeuwt ook in je inbox


Goed inspelen op de actualiteit lijkt heel gemakkelijk, maar als je dit wilt gaan doen, vergt het wel een goede voorbereiding. Op welke momenten in het jaar en bij welke situatie kan jouw organisatie relevante content bieden?
Bereidt deze e-mails alvast voor, zodat je echt actueel bent en de eerste bent met een e-mail op dat moment. Als voorbereiding kun je in ieder geval nadenken over de volgende vragen:
- Welke momenten zijn er?
- Wat wordt je boodschap?
- Wie is je doelgroep?
- Wie moeten betrokken zijn bij testen?
- Is je data beschikbaar?
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVervolgens kun je de e-mail al grotendeels opmaken, de eerste testronde intern doen en de e-mail klaar zetten. Zo kan er inderdaad snel geschakeld worden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid