Schijnheiligheid mag ook wel eens beloond worden, vindt Scato van Opstall.
Campagne over 'het nut van reclame' rammelt aan alle kanten, vindt Scato van Opstall.
‘Vers verwerkte groenten’ in plaats van conserven? Dan noemen we een marketeer voortaan ‘verkoopfunctionaris met een meervoudige beperking’, stelt Scato van Opstall voor.
Apple en Android zouden moeten helpen het verkeer veiliger te maken.
[Column] Als je niet met inhoud kunt verleiden, ga je met vorm afleiden, stelt Scato van Opstall
[Column] Een retestrak idee gaat soms in rococokrullen ten onder. Gelukkig gebeurde dat niet bij de vlogcampagne Evert_45, constateert Scato van Opstall.
[column] 'Religids' staat haaks op alles wat Ikea als merk wil zijn, vindt Scato van Opstall
Online dialoog voeren staat nog in de kinderschoenen, constateert Scato van Opstall
Sticks rapt propaganda die leugens verhult, vindt Scato van Opstall
Een billboard voor een afslankmiddeltje met een strakke jongedame erop verbieden? Dan kun je wel aan de gang blijven, vindt Scato van Opstall.
Met een goede afscheidcommercial kun je zelfs een Gouden Loeki winnen, stelt Scato van Opstall.
Een hipster inzetten voor een fabriekskwarkje kan best. Maar maak er dan wel een goeie grap van, vindt Scato van Opstall.
Normaal sloop ik al te botte zinnen uit m’n columns, maar met Confide kan ik die zelfgecensureerde quotes toch eventjes delen.
Klanten pranken valt misschien meer op, maar klanten ludiek servicen maakt je wel sympathieker, vindt Scato van Opstall. Heineken deed het allebei.