Nee je hoeft niet in psychotherapie als opdrachtgever, maar een succesvolle selectie van een nieuw reclamebureau start bij jezelf.
Briljant fitness-concept voor consumenten, maar met scherpe kantjes voor de aanbieders.
De ‘internationale’ samenwerking tussen de Stadsschouwburg en Toneelgroep Amsterdam degradeert de concurrentie tot provinciale podiumkunst.
De besteloorlog is uitgebroken. Wie wint?
Kijkt de consument wel uit om in een Crivit Pro broekje langs de Amstel te lopen?
'Deze uitvaart wordt verzorgd door Yarden & Keizer.'
Als bunq meer kans op succes wil maken moeten ze aantrekkelijk zijn voor een brede doelgroep.
Gelukkig -voor Sharpe- bestaat de brandstapel niet meer, want ik hoor de lucifers in uw broekzak al rammelen
Ik heb altijd een diepe buiging gemaakt voor het merk en de marketing van Disney. Al decennia lang maakt het geweldig familie-entertainment en keer op keer raken nieuwe generaties in vervoering. Zelfs de merchandising die je als een tsunami overspoeld kan ik nog aan. Maar dit weekend ging het helemaal mis met mijn liefde voor het merk Disney, of ging het helemaal mis met mij?
10 jaar geleden zag ik op Tell Sell de Ab Energizer: met drie elektroden op je buik naar de televisie kijken en vanzelf een wasbord krijgen. De strakke twintiger die het toonde was buitengewoon overtuigend. Toen ik het product even later bij het Kruidvat zag liggen kon ik de verleiding niet weerstaan. Het zal toch niet waar zijn dat het echt werkt?
Laten we eerlijk zijn; je moet credits geven aan bedrijven die in deze barre tijden de moed hebben om te investeren in een nieuw merk. En al helemaal in financiële dienstverlening. BeFrank, een nieuw merk voor pensioenen geïnitieerd door BinckBank en DeltaLloyd trekt zich niets aan van het aanstormende economische noodweer. “Voor alle duidelijkheid”, luidt de pay off. Maar met die ‘duidelijkheid’ lijkt het merk nu marketing budget te ‘verbranden’.