Het lijkt wel of we weer terug zijn in 1999, signaleert Ebele Wybenga. De jaren van Frisia Financieringen en Legio Lease. U bent gewaarschuwd.
Ebele Wybenga windt zich nog één keer op over de - inmiddels aangepaste - Rabobank-campagne.
Reclame is niet zozeer een manier om met een massapubliek te communiceren als wel een ongelooflijk dure spiegel voor marketeers en directies.
Lidl is geen naam (meer) om je voor te generen. Waarom houden ze dan nog vast aan al die fantasiemerken, vraagt Ebele Wybenga zich af.
[Column] Op een gluiperige manier proberen de Noren twijfel te wekken over de betrouwbaarheid van groene energie, stelt Ebele Wybenga
Is er een oplossing voor de overvloed aan saaie, misleidende, irritante en doelloze branded content? Ebele Wybenga van Hearhear gelooft in minder maar beter.
[Column] Influencers zijn niet altijd te benijden, getuige het hartverscheurende relaas dat Ebele Wybenga optekende.
Google weet misschien veel, maar je begrijpen is toch echt iets anders, stelt Ebele Wybenga.
De 'independent magazine scene' bloeit als nooit te voren, constateert Ebele Wybenga.
Kies een ingeslapen productcategorie en ontwikkel een bijdetijds merk met een tongue-in-cheek toon, adviseert Ebele Wybenga
Als het gaat om het herkenbaar labelen van branded content, kunnen uitgevers een voorbeeld nemen aan Facebook, vindt Ebele Wybenga.
Moeten we altijd willen weten wat iets werkelijk kost? Ebele Wybenga heeft daar z'n twijfels over.
Concern kampt met te grote voorraden die tegen te hoge kortingen moeten worden verkocht, constateert Ebele Wybenga.